1 Aralık 2012 Cumartesi

Dalgalı Örgü ( Ripple )

Merhabalar. Hepinize mutlu, cıvıl cıvıl, rengarenk bir hafta sonu dilerim.







      Ripple, su dalgası vs.  örneğine kendimi kaptırmış durumdayım. Küçükken eteğim vardı bu modelden. Birde annannem paspas ve battaniye örmüştü. Ben battaniye işine şimdilik girmeyi düşünmediğimden, küçük işlerle başlamak istedim. Makine yününden kendime servis ördüm :))  Hafta içi kahvaltılarımda güne renkli başlamak amacıyla.

     Ayrıca paspas başladım. Yatak örtümün renklerine uygun. Bakalım ne zaman biter , nasıl olur göreceğiz :))


7 yorum:

  1. ellerinize sağlık çok güzel olmuş:))

    YanıtlaSil
  2. eee süper olmuş... sentetik iple örülse nasıl durur acaba? hiç denedin mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler. Sentetik iplede güzel olacağına eminim

      Sil
  3. Merhabalar çok beğendim hangi ipi kullanıyorsunuz

    YanıtlaSil