7 Aralık 2012 Cuma

Örgü ve kumaş birlikteliği

          Daha önce ne olacak acaba bunlardan :)) başlıklı  post'un devamı. Kız çocukları için jile yaptım. Roba kısmını tek şişle ( tunus işi) ördüm. Bursa kumaş pazarından bir ara belki bişeyler dikerim diye aldığım çiçekli kadife kumaşlada etek kısmını dikip, aynı kumaşından düğme yaptırdım. 
       Bulut gölgesi bloğunun sahibi sevgili Tülin'in başlatmış olduğu " Serabral Palsi li Çocuklarımız İçin Hediyeler Hazırlıyoruz. Bize Katılır mısınız ?" etkinliğine göndermek için hazırladım bu jileyi. İnşallah sağlıklı günlerde giyer çocuklarımız. Kendimden birşeyler katmak inanın beni çok mutlu etti. Sizlerde bir göz atarsanız bloğa çok sevinirim.





         

9 yorum:

  1. Şimdi benim evimde sahibini bekleyen bu jileyi hazır zannetmiştim.
    Öyle muntazam yapılmış ki...Ellerinize sağlık.
    Duyuru içinde ayrıca teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim. Ne demek görevimiz. Keşke katılım daha fazla olsa:)

      Sil
  2. cokk şık olmuşş canım..yapılış amacı daha da guzel ...mutlulukla gıysınler ınsallahh...

    YanıtlaSil
  3. Ellerinize sağlık çok güzel olmuş,emeğinize deymiş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim arkadaşım. Elimden geldiğince yapmaya çalıştım:) Mutlu bir hafta dilerim.

      Sil
  4. çok güzel olmuş.Benim yiğenimde bu rahatsızlıkla doğdu.Onlara hayatta her zaman yardımcı olmalıyız yüzlerini güldürmeliyiz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geçmiş olsun. Allah şifa versin.

      Sil
  5. çok güzel bir elbise olmuş. ellerine sağlık.

    YanıtlaSil