9 Ocak 2013 Çarşamba

Abajur yenileme (Dantelli)


 Renginden sıkıldığım, eski abajurumu yeniledim. Önce alt kısmını akrilik boyayla üç kat boyadım. Yaldızlı yerleri maviye dönüştü. Belki kapatır diye sprey boyayla da boyadım nafile. Amacım pembeli bişey olsundu. Maalesef olmadı yine maviye dönüştü. Bende şapka kısmına mavi ince kareli kumaşım vardı onu yapıştım. Üzerine dantel örerek kapladım. Kenarlarına hiç birşey uyduramadım olmadı, beğenmedim. Bende üst ve alt kısmına ince dantel örerek yapıştırdım uyum sağladı. İşte değişik oldu.  :))



4 yorum:

  1. Çok güzel olmuş ellerine sağlık,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler arkadaşım. Sevgiler:)

      Sil
  2. Merhaba ziyaretinize geldim çok keyifli bir blogunuz var,abajuru çok beğendim ellerinize sağlık.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Sizde sevgiyle kalın:))

      Sil