25 Ocak 2013 Cuma

EKMEK SEPETİNE PEÇETE


Annemin, çeyizim için işlediği belki 40 yıllık çay peçetelerim var. İnce ipek gibi etamin üzerine işlenmişler. Çalışma hayatım boyunca hiç birini kullanamadım. Malum yıka, ütüle vs. Kızım yokki çeyizine koyarım desem:))  Sandıktan ortaya çıktılar ve yıkanıp ütülenip kullanıma hazır hale geldiler. Onlardan esinlenerek bende ekmek sepetime peçete işledim. Hali hazırda kalın etaminim vardı böyle değerlendirdim. Sizlerinde sandığında mutlaka vardır kullanılmayan, yada kullanmaya kıyamadıklarınız. Bence çıkarıp kullanın. Hayat çok kısa maalesef...  İpek gibi bir hafta sonu diliyorum. Sevgiyle kalın :))





31 yorum:

  1. ayy cokkk hoşş..cok zarıf olmuş canım ..gule gule kullan..

    YanıtlaSil
  2. cok guzel olmus bende zamanında yapmıstım ama hep verdım saklasaymısım sımdı ne guzel kullanırlardım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım şimdi eskiler revaçta:)

      Sil
  3. yaa çok güzel olmuş ellerinize sağlık etamin işi olan herşeyi severim ee nede olsa el emeği göz nuru

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel söyledin canım. El emeği göz nuru bunlar.:))

      Sil
  4. El emeği hemen gösteriyor kendini :) Annenin de senin de ellerinize sağlık.
    Ben de aynı durumdayım, kızım olmayınca olanları kullanmaya bakıyorum.

    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok iyi yapıyorsun canım. Kullanmak lazım böyle şeyleri yada başka türlü değendirip, yine kullanmak.. sevgiyle kal:))

      Sil
  5. Ben de sandıklarda beklemesi taraftarı değilim bu güzelliklerin, ne iyi etmişsin ortaya çıkartmakla, o ekmek sepetini de beyaza boyasan desem ayıp olur mu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok canım neden ayıp olsun:) bende düşündüm boyamayı ama sprey boyam kalmamıştı. Akrilik boyaylada boyamak istemedim. Sprey boya çok kullanılan objelerde daha dayanıklı oluyor.

      Sil
  6. güzel fikir.sandık dolu olmasına dolu da şu ütü olayı en büyük engel:) şaka bir yana yarısı kızımın yarısı oğlumun çeyizine:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlu günlerde sağlıkla kullansınlar canım :))

      Sil
  7. gerçekten çok şeker bir örnekmiş.bende kullanmaya kıyamayanlardanım:) eski örnekler günümüzde yok gibi bişi.insan hazine misali sandıkda saklıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sloganımız sandıktakiler dışarı olsun:)) kullanalım gitsin.

      Sil
  8. En güzelini yapmışsınız sandıktan çıkartıp kullanmakla iyi günlerde kullanın inş ve elinize sağlık.. :)

    YanıtlaSil
  9. Kimin aklına gelecekti ki etaminler tekrar moda olsun :) ama oldu sonunda, iyi de oldu değerlenmiş oluyorlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende seviyorum etamin yada kanaviçe moda olsunlar. Eskileri yaşatalım. Gelecek nesillerde görsünler:))

      Sil
  10. Canım anneciğinin de seninde ellerinize sağlık bayıldım.Sevgiler

    YanıtlaSil
  11. Çok güzel olmuş ellerinize sağlık. Bende de böyle cicilerden o kadar çok var ki dediğiniz gibi kullanmaya kıyamıyorum. Belki İpeğimin çeyizine saklarım bende :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi günlerde kullanır inşallah:)

      Sil
  12. Çok haklısın canım hayat çok kısa,değer verdiğimiz şeyleri gün içinde neden devamlı görmeyelim ki ? seninki de harika olmuş canım ellerine sağlık sevgiyle kal canım,mutlu pazarlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Neşeli pazarlar:)

      Sil
  13. 40 yılda neler değişti bee !! zaman makinası gibi aslında bu geçmişten kalan şeyler, dokununca aklına bir sürü anı geliyor.Bence de kullan, sandık daha çok görüyor böyle işleri kıyamayıp kullanamdığımız için.çok zarif duruyor, ekmekle fotoğrafı da çok hoş görünüyor.
    Annenin ellerine ,emeğine sağlık. Sağlıklı, güzel günlerde kullan inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım. Artık kıyıyorum çeyizime:))

      Sil
  14. Merhaba, sizin çekilişinizi kaçırmışım ama ben sizi bekliyorum
    http://annekedi.blogspot.com/2013/01/anne-kedinin-hediyeleri-1.html?m=1

    YanıtlaSil
  15. Merhaba,

    Çekilişinizi kaçırmışım ama ben sizi bekliyorum

    Sevgilerimle

    http://annekedi.blogspot.com/2013/01/anne-kedinin-hediyeleri-1.html?m=1

    YanıtlaSil
  16. çok güzel olmuşlar, çok şık görünüyorlar, ellerinize sağlık

    YanıtlaSil