7 Ocak 2013 Pazartesi

KÜÇÜK KIZIMIZA YARDIM ELİ UZANSIN

Hepiniz profillerinizde paylaşın lütfen..
Merhaba arkadaşlar ;
Öğretmen anne ve babanın kızı olan AYŞE
İREM BAYINDIR 5 yaşındaki yeğenim geçen
hafta Perşembe günü LÖSEMİ teşhisi
konuldu şuanda kendisi ÜSTKAYNARCA/
PENDİK Marmara üniversitesi Eğitim
Araştırma hastanesinde yatmakta
kemoterapi olduğu için her gün B rh (-)
kan ihtiyacı duyulmaktadır. Zor bulunan bir
kan olduğu için ve her gün istedikleri için
bulmakta çok zorluk çekmekteyiz.
Sizlerden ricam bu maili olabildiğince çok
kişiye ulaştırmak belki 1 kişi daha
bulmamıza yardımcı olabilirsiniz.
Kan grubu uyan kişiler lütfen şu
numaralarda irtibata geçebilir.
BABASI Bilal Bayındır 0 505 357 72 41
DAYISI Erol Sarısoy 0 539 834 20 80

8 yorum:

  1. face te ve google plusta paylaştım canım..RABBİM acil şifalar versın...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amiin canım. Paylaşarak daha çok kişilere ulaşılır.

      Sil
  2. Allah tez zamanda şifasını versin. çok üzüldüm. kuzum benim.

    YanıtlaSil
  3. merhabalar arkadaşım içim acıyor bu habere Allah'ım yardım etsin bu kızımıza da onun gibi cümle hastalara da ben de face de paylaşmıştım kızımızın durumunu dua edelim ki Rabbim şifa versin.sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amiiin. İnşallah şifa bulur. Sevgiyle kal.

      Sil
  4. Bu arada bu yayınınızı bloğunuzu incelerken gördüm. Allah Teala yardımcısı olsun yeğeninizin ve inşallah tez zamanda sağlığına kavuşsun. Artık bu hastalık çok güzel tedAvi ediliyor memleketimizde. Çözümlenemeyecek bir şey değil. Allah yardımcısı olur elbette..
    Allah a emanet olsun inşallah sevgili arkadaşım..
    Selam ve selametle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selam. Benim yeğenim değil paylaştım yardım için. İnşallah bütün hastalar şifa bulur. Sevgiler:))

      Sil