31 Ocak 2013 Perşembe

SİZ HİÇ LÖSEV TARHANASI ALDINIZ MI?

 Arkadaşlar LÖSEV ürünlerinden almanızı şiddetle tavsiye ediyorum. Tamamen doğal ürünler. Özellikle tarhanası harika bir lezzet. Lezzetinden öte içeriğinde bulunan ısırgan otu ve üzüm çekirdeği'nin kansere iyi geldiği, kanseri önlediği zaten bilinmektedir. Bu kış günlerinde 1 kase tarhana çorbasının bile hastalıklara karşı vücut direncinizi artırdığını göreceksiniz. Ayrıca LÖSEV 'e yılda sadece 20.-TL bağış yaparak bile gönüllü üye olabilirsiniz. Sevgiler:)


4 yorum:

  1. hiç almadım ama lezzetli olduğundan eminim..

    YanıtlaSil
  2. fydalı ya onun ıvın hıc sevmem tarhanayı:)) şaka bır yana ama kutlarım senı ılknur cum cok guzel bır tesvık bu hepımıze...

    YanıtlaSil
  3. annem yapar bizim evde tarhanayı, ben hariç tüm ev halkı bayılır. annem de ben yemiyorum diye çekişir sen bunun ne faydalı olduğunu biliyon mu diye saymaya başlar şifalı özelliklerini. doktorların çok tavsiye ettiğini biliyorum. içine katılan bitkiler çok çeşitli bitkiler ve dağdan toplanan bitkiler. sağlıklı olduğu kesin.Allah kimsenin çocuğuna şifasız hastalık vermesin. hiçbir çocuk hasta olmasın.güzel bir yazı.

    YanıtlaSil
  4. Ayyy ben tarhanaya bayılırım canım annem yapar biz de afiyetle yeriz.Ama lösevin böyle bir çalışması olduğunu bilmiyordum sayen de öğrendim teşekkürler arkadaşım şimdi öncelik lösevin ürünlerinin olacak şüphesiz:))sevgiler...

    YanıtlaSil