4 Şubat 2013 Pazartesi

ÇARPI İŞİ & DANTEL İPHONE KILIFI ( lace iphone case)



Günaydın mutlu bir hafta diliyorum. Haftaya maviş maviş başlayayım, ördüğüm telefon kılıfıma birde kanaviçe işleyeyim dedim. Üç kişiyiz, üç kalp olsun istedim :) Hazır  etamin şerit üzerine işleyip monte ettim. Kapama yerine opal taş boncuk diktim. Sapını uzun yaptım, yazın yürüyüşlerimde çapraz takabileyim rahat olsun diye. Daha ütülemedim bile. Bir an önce resimlemek istedim. Beyaz çabuk kirlenir ama napalım yıkarız, o kadar da olsun artık :))




11 yorum:

  1. ÇARPI İŞİ & DANTEL AYNI İŞTE NE KİBAR DURMUŞ , ÇOKTA UYUMLU.. ÇOK BEĞENDİM
    SEVGİLER

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler sevgili Neslihan:)

      Sil
  2. heyy çok şık olmuş.rengi tasarımı.çok beğendim.ellerinize sağlık.güle güle kullanın.bence her renkten yapmalı kıyafetlere göre.böylece çabucak kirlenip yıkamak zorunda da kalmazsınız:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler sevgili Alanay. Bencede her renk yapmak lazım:)

      Sil
  3. mavi beyaz hem de kalpli ben buna bayıldım

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel olmuş eline sağlık ablacım...♥

    http://alfabenineharfii.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  5. Hi dear love your blog =)!
    I follow you. .U return??
    FOLLOW ME. . !I WAITING U IN MY BLOG KISSESSS <3
    http://thefashionvictimbyantonellabasile.blogspot.it/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thank you, Antonella. I visited a blog of. Let's meet again :))

      Sil
  6. hem örgü,,hem dantel,,hem etamınn....maşşalllahhhhh ellerıne saglık ılknurcum pek bı guzel olmuşşş..........

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler sevgili Serpil. Hepsi bir arada:))

      Sil