19 Şubat 2013 Salı

DANTEL KAPLAMALI ÖRGÜ CÜZDAN:))

Uzun zamandır Örgü cüzdan yapmayı düşünüyordum. Hazır bu aralar örgüye başlamışken yapayım dedim. Şeker pembesi bu rengi çok seviyorum. Ördüm fakat çok sade bir duruşu oldu. Bir baktım geçen yıl elbise diktirmek için aldığım (tabii elbise diktiremedim ev halkı başka bir renk olsun dediler bende petrol yeşili fransız güpürü alarak ondan diktirdim. Bir ara onu da paylaşırım) dantelle aynı renk olduğunu gördüm. Üzerine koyuncada gözüme bayağı hoş göründü. Ördüğüm parçaları birleştirip, üzerine 1 cm daha fazla kestiğim danteli diktim ve cüzdan klipsinin içerisine yapıştırdım. Klips pek uygun değildi dikişe. Üzerine de metrelik taşlardan kalp şekli vererek su bazlı yapıştırıcı ile yapıştırdım. Oldu bitti...Sizce nasıl olmuş:)) 


 





25 yorum:

  1. cokkk şık şirin bır cuzdan olmuşş:))

    YanıtlaSil
  2. Çok şık olmuş, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  3. Çok şık olmuş renginide çok beğendim ellerinize sağlık.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Sevgili Mehtap:)

      Sil
  4. merhaba http://mugeninlistesi.blogspot.com/2013/02/marifetli-hanimlar-buraya-etkinlik.html
    sizi etkinliğimize bekleriz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nazik davetin için teşekkürler.Etkinliğe katılacağım. Sevgiler:)

      Sil
  5. vala şahane olmuş.nasıl şık!ben bu fikri esinlerim:) yeni kelimelerde türetebilirim:) çok beğendim sevgili ilknur.ellerine sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Sevgili Alanay:)

      Sil
  6. AA ÇOK GÜZEL OLMUŞ:)GÜLE GÜLE KULLANIN

    YanıtlaSil
  7. ellerını sağlık şahane olmus cuzdan klıpsını nereden buldun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Selmacım:) Şık düğmeden aldım.

      Sil
  8. Ellerine sağlık çok güzel olmuş, cüzdanının içi hiç bir zaman boş kalmasın:)Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım. Hepimizin cüzdanı boş kalmasın. Sevgilerimle:)

      Sil
  9. gerçekten çok şeker...
    çok beğendim...

    sizi izlemeye aldım...
    sizde beni izlemeye alırsanız seviniirm....
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  10. Teşekkür ederim. Takibindeyim:)

    YanıtlaSil
  11. Ne güzel olmuş o cüzdan öyle ellrin dert görmesin arkadaşım:))sevgiler...

    YanıtlaSil
  12. Çok güzel olmuş ellerinize sağlık :) ... Cüzdanın metal aparatından bende arıyorum ama bulamıyorum :(. güzel günlerde kullanın...

    YanıtlaSil
  13. Çok tatlı ve özenli olmuş,elinize sağlık ... makasın dansı....

    YanıtlaSil
  14. çok şeker olmuş, elinize sağlık. ürettiğiniz güzel şeyleri izlemeye aldım. sizi de beklerim sevgiler

    YanıtlaSil