26 Şubat 2013 Salı

ÖRGÜ ÇANTA-CÜZDAN



Bu gün sizlerle arkadaşımın kızına ördüğüm cüzdan, askı takılınca minik çanta oldu onu  paylaşmak istedim. Üzerinede keçe taşlı kelebek diktim. şirin mi şirin oldu:)

Yapılışı:  Örgüye ortadan başlayarak 2'li trabzan yapıp, klips büyüklüğünde daire ördüm.(ayrı ayrı 2 adet) Klipsin açma kapama kısımlarına gelecek tarafı boş bırakıp, dairelein ikisinide kirpik örerek birleştirdim.  Kese konumuna geldi. Açıkta kalan kısımlarıda ayrı ayrı klipsin iki tarafındanda  üzerinde bulunan deliklerden diktim. Bu kadar:)




14 yorum:

  1. çok beğendim !! çok güzel olmuş :)
    ellerine sağlık :)
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Çanta çok güzel olmuş kelebek detayı ayrı bir güzellik katmış ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim sevgili Nuray:)

      Sil
  3. Merhabacok guzel olmus elinizesaglık,blogumda cekilis var beklerim,burcuzun.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. harbiden hem şirin hem çok şık olmuş.çok beğendim.rengi ve tonuda enfes.ellerine sağlık canım..

    YanıtlaSil
  5. canım ne kadar güzel olmuş, ellerine sağlık, senin ürünlerine bakıyorum, sonra bir daha bakıyorum, bloguna bakmak gerçekten çok hoşuma gidiyo :))

    YanıtlaSil
  6. çok şirin olmuş..
    Beğendim doğrusu ben bile kullanırım bu güzelliği
    ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  7. Bende çok beğendim , çok kibar çok güzel birşey bu
    ellerine sağlık
    küçük hanım mutlulukla kullansın

    YanıtlaSil
  8. bu aparatı nerden bulabilirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yün ve malzeme satan magazalarda bulabilirsınız.

      Sil
  9. Çok şirin bir çanta olmuş. ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil