28 Mart 2013 Perşembe

ALİMİNYUM FOLYO TABLO







13 yorum:

  1. Çok zarif ve güzel olmuş. Elinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler beğendiğinize sevindim.

      Sil
  2. çok zarif ve güzel olmuş. Elinize sağlık

    YanıtlaSil
  3. çok güzel olmuş ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  4. Yanıtlar
    1. Sağol canım:) Beğendiğine sevindim

      Sil
  5. muhteşem olmuşlar!! çok sevdim çok !!ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Muhteşem vay be! Filizcim teşekkür ederim canım:)

      Sil
  6. çok güzel olmuşlar,bence hiç acemice değiller,ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğendiğin için teşekkür ederim Sevil:)

      Sil
  7. harika olmuşlar şu güzelliklere baksana nasıl beğenmeyelim cnm.sevgiler

    YanıtlaSil
  8. ilknurum şahane olmuşlar beğenilmezler mi? hem hiçde acemi işi değil bunlar.çok güzeller.özellikle oval olanı çok beğendim.bir ara ne yapardık bu folyo işini.öğrencilerede yaptırırdık.ama çok stres attıran bir hobi onu biliyorum:)ellerine bileğine sağlık canım.sevgiler..

    YanıtlaSil