4 Mart 2013 Pazartesi

ÇARPI İŞİ İĞNEDANLIK




16 yorum:

  1. ilknurum ne güzel bişey olmuş bu iğnedanlığın.bayıldım.üzerindeki motifler o incilerle verdiğin nüanslar çok şık ve güzel.ellerine sağlık canım.kucak dolusu sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağolasın Alanaycım. Bendende sevgiler:)

      Sil
  2. Renkleri ve modeli çok güzel olmuş ellerinize sağlık.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim sevgili Mehtap:)

      Sil
  3. Ne güzel, çıtır çıtır olmuş bu ince iş.
    Ellerinize sağlık :)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim sevgili Nurdan; ben öyle senin gibi güzel kartpostallar işleyemiyorum:( küçük işlerle idare ediyorum:)

      Sil
  4. ılknurcum coookk hoş bır motıffff...

    YanıtlaSil
  5. çok güzel çok cici olmuş :) Benim de bu çarpı işine çok hevesim var sema yardımcı olacak bakalım umarım bişeye benzer de paylaşırım:)) ellerinize sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Sevgili Işık, insanın yaptıkça yapası geliyor. Tavsiye ederim. Yapılan bir şey el emeği hiç kötü olurmu:)

      Sil
  6. Ne tatlı ne şeker:) ...makasın dansı..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Sevgili Serpil:)

      Sil
  7. çok güzel olmuş elinize sağlık benimde zevk aldığım işlerden birisidir bu.

    YanıtlaSil
  8. Son dönemde bloglarda o kadar güzel çarpı işleri görüyorumki dayanamayıp bende yapmaya başlayacağım galiba.. Ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. İnsan eline alınca bir daha bırakmak istemiyor. Güzel işler ortaya çıkınca da kendi kendinize gururlanıyorsunuz:)

      Sil