12 Mart 2013 Salı

ETKİNLİK HEDİYELERİM GELDİİ:)



 
Hobi etkinliğinde eşleştiğim Kartanesi (Kulelişatolar) bloğunun sahibesi sevgili Özlem'den hediyelerim geldi :) Hediye kutusunu açtığımda çok duygulandım.  Hepsi ayrı ayrı çok güzel elişleri.  Şimdi tek tek hediyelere göz atalım;







Çok şık bir kutu içerisinde,

            Çantayı diktikten sonra üzerine yazı yazmış Carpe Diem( anı yaşa),

Kurbağalı çok hoş bir cüzdan dikmiş,






Çok hoş tutacaklar örmüş ve yanında ikea peçetelik,







Diktiği kesenin içi yumurta çikolata dolu, yanında ikea saksı,



Baykuşlu keçeler ve minik bir melek,


Kuş evli Gratis duş seti,







Vee favorim şirin mi şirin matruşkalı duvar süsü,

Teşekkür ederim Özlemciğim ellerine sağlık, çok beğendim hediyelerini. Seni tanıdığıma memnun oldum. Sevgilerimi gönderiyorum:))


9 yorum:

  1. hepsi birbirinden hoş ve şık :) iyi günlerde kullanın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim sevgili Meral:)

      Sil
  2. Çok güzeller güzel günlerde kullanın ...

    YanıtlaSil
  3. Hepsi de çok güzel güzel günlerde kullan...

    YanıtlaSil
  4. hediyeler şahane.hepsi birbirinden güzel zarif.güle güle kullan ilknurcum.

    YanıtlaSil
  5. Hediyeler çok güzel bayıldıııım güzel günlerde kullanın inş. =)

    YanıtlaSil
  6. Beğendiğinize çok sevindim İlknur hanım:) mutlu günlerde kullanın, sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  7. Güle güle kullan hediyelerini,hepsi birbirinden güzel,

    YanıtlaSil