25 Nisan 2013 Perşembe

4. Avrasya El Sanatları ve Hediyelik Eşya Fuarı ATO Congresium.

Dün bir fırsatını bulup, 4. Avrasya El Sanatları ve Hediyelik Eşya Fuarına (ATO Congresium) gittim. Sevgili Serpil, Selcen ve Dolunayla tanışma fırsatı buldum. Hepside çok şeker insanlar. Ne ikram edeceklerini şaşırdılar çok mutlu oldum. Başka bir gün inşallah uzun sohbetlerimiz olur. Tabiiki tanışma heyecanı ve sohbetten resim çekmek aklıma bile gelmedi. O yüzden Serpilcimin bloğundan aldım bir kaç kare resim:) Özellikle Ankaralı bloggerlerin Fuarı gezmesini tavsiye ederim. Hazır Anneler günü'de yaklaşıyorken bir çok hediye alternatifi bulacaksınız. Sevgiyle kalın..



6 yorum:

  1. Geçen pazar günü ben de gezme fırsatı buldum..bu fuarda heryer hobidolu :) çin ürünlerinin satıldığı standdan çok güzel bir saç tokası aldım.
    bence de kesinlikle görülmesi gereken bir yer..

    YanıtlaSil
  2. harika görünüyor. Keşke Ankarada olsaydım ya

    YanıtlaSil
  3. çok uğraştılar, çok emek verdiler , inşallah bu fuarda emeklerinin karşılığını alırlar. Ne güzel olmuş tanışmışsınız, çok sevindim çok :)
    Sevgiler ,selamlar siz Ankara güzellerine

    YanıtlaSil
  4. ılknurcummm senı tanımakk harıkaydıı canım...inşallahh daha sonra tekrar görüşürüz ööylee uzun uzun oturup sohbetler ederız...coookkk tsekkurler canım..geldıgın ıcın dostlugun ıcın...sevgılerrr...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah müsait bir zamanda daha uzun görüşürüz canım. Bende sizleri tanıdım çok mutlu oldum. Sevgileer

      Sil
  5. sevgili İlknur yoğunluk ve yorgunluktan ancak fırsat bulabildim bu güzel posta yorum yazmaya.seninle tanışmak çok keyifliydi ve çook memnun oldum güzel kadın!kalbinde yüzün gibi çok güzel.çok teşekkür ederim.bu vesilenin uzun sürecek dostluğun ilk adımı olacağına inanıyorum.kucak dolusu sevgiler...

    YanıtlaSil