3 Nisan 2013 Çarşamba

ÇELİK ÇAYDANLIK BOYAMA



Güzel bir akşam diliyorum. Yanmış ve bunun sonucunda, ibrik kısmı kırılmış olan çaydanlığımı atamadım, belki değerlendiririm diye bir kenarda bekliyordu. (böyle giderse çöp ev olacağız) Çaydanlığı aldım elime:)  Beyaz Folkart Enamel boya kullanarak sünger fırça ile 3 kat boyadım. Kuruduktan sonra, kestiğim peçeteleri su bazlı transfer tutkalıyla yapıştırdım. Sprey vernikle şöyle bir üzerinden geçtim o kadar. Sonuçtan memnun kaldım. Ev halkı çok beğendi. Güzel bir değerlendirme oldu, daha ne olsun. İçine çiçeklerimi yerleştirdim. Ben çok sevdim bu çaydanlığı:)

 Böyleydi


 Böyle oldu


31 yorum:

  1. harika bişi olmuş canım ellerine sağlık,
    benimde çizilmiş tepsim var onu değerlendirsem çok iyi olucak boyayı nerden bulabilirim tatlım?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Hobi mağazalarında bulabilirsin. Sevgiler

      Sil
  2. harika olmuş vallahi, ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  3. Harika olmuş, ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  4. Harika olmuş bayıldım vallahi ...
    Ellerine sağlık canım...
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Sevgili Emel.

      Sil
  5. Harika ellerin dert görmesin canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Büşra. Sevgiler

      Sil
  6. Ellerine sağlık canım çok güzel olmuş,bende çaydanlık takımımı yakmayı becerdim:) ve atamadım,boyarım diye ama nasıl bir boya kullanacağımı bilemedim,sırada gelmemişti,
    ama seninkini görünce heveslendim,yapayım biran önce.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Sevil. Bende hangi boya tutar diye düşünmüştüm. Yaptım oldu:)

      Sil
  7. Cok guzel olmus ellerinize saglik..boyama yapmanin en guzel tarafi bu iste,etraftaki hersey boyanabilir gorunuyor insana..
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım. Evde herkes korkuyo. Sen bizide boyarsın diye:)

      Sil
  8. ellerinize sağlık çok hoş bir değerlendirme çalışması olmuş....1 aya yakındır izliyorum sizi blogları beni de eklerseniz sevinirim ;)ve

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim sevgili Meral. Tabiiki izlemeye aldım. Sevgiler

      Sil
  9. elimize bir şey geçmesin hemen boyayıveriyoruz : )çok güzel olmuş.ellerinize sağlık.feyzanincicileri

    YanıtlaSil
  10. Ne kadar guzel bir fikir ne kadar guzel bir sonuc bu boyle!..

    Sahane :)

    YanıtlaSil
  11. bende çok beğendim ilknurum.harika olmuş.ellerine sağlık.ve tabiki güle güle kullan.biz hobicilerin en güzel yanı bu işte.eskiyi yeni yap,eskiyi yeniden değerlendir hayat kazandır.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım. Güzel bir şeyler ortaya çıkınca mutlu oluyorum:)

      Sil
  12. çok şık bir geri dönüşüm olmuş..Ellerinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  13. becerinize hayran kaldım..harika olmuş..

    YanıtlaSil
  14. hem de nasıl hoş nasıl şık bir değerlendirme olmuş bayıldım..eskimiş çaydanlık arayışına girmem lazım hemen..harika

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım. Bencede hemen bul:) resimdekinden daha hoş duruyor.

      Sil
  15. Çok güzel olmuş ellerinize sağlık peki normal kullandımız çaydanlığa uygulasak kulanabilirmiyiz ısıya dayanıklımı çay demleyebilirmiyiz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Boya ısıya dayanıklı fakat sürekli kullanım icin uygun olmadığını düşünüyorum

      Sil