13 Nisan 2013 Cumartesi

DANTEL MASA ÖRTÜSÜ


Örmekte olduğum peçete, kenarı dantelli masa örtüsünü paylaşmak istedim sizlerle. Az kaldı bitmek üzere:) Yemek masası için olucak. Altına renkli saten örtü örtülecek.Tamamı  dokuz parçadan oluşuyor. Üç parçası kaldı eklenecek ve kenar danteli örülecek. Daha önceden de dört parçadan başka bir peçeteyle fiskos masa örtüsü örmüştüm. Yazlık eve götürdüğüm için onu daha sonra paylaşırım. Hepinize mutlu, neşeli istediği gibi bir hafta sonu dilerim. Sağlıcakla kalın:) 



2 yorum:

  1. canım harika oluyor ben de mutfak masası için puntiyeli kumaş la düşünmüştüm bunu ama daha uygulamaya geçmedim...bakalım artık..bitmiş halini merakla bekliyorum

    YanıtlaSil
  2. maşallah san.süper bişey bu.çok zarif ve güzel oluyor.kolaylıklar diliyorum ki zaten azaltmışsın.ellerine sağlık canım.sevgiler..

    YanıtlaSil