26 Nisan 2013 Cuma

DIY ŞORTLU TAKIM

Geçen sene dikmeye başlayıp, kollarını tam oturtamayınca sıkılıp bir kenara attığım:) şortlu takımım nihayet bitti. Şortun arka kısmına cep dikmiştim. Çıkardığım kol parçasının birindende üst kısmına cep yaptım. Biraz bol dikmiştim rahat olsun diye. Yaka kısmına minik bir büzgü koyup, dantelledim. Şortun paça kısımlarına da dantel dikmiştim. Bitince tabii ki etiketimide hemen ütüyle yapıştırdım. İlk kendi etiketli giysim oldu. Benim malım:)) Mutlu olun mutlu kalın. Hafta sonunuz keyifli geçsin..





13 yorum:

  1. harika olmuş.cıvıl cıvıl güle güle giy cnm..dikiş bilmek çok güzel

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim daha iyileri senin olsun.

      Sil
  2. Çok şirin görünüyor. Ve böyle şirin şeyler dikenleri gördükçe iyice imreniyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dikişin ustası değilim ama idare ediyoruz artık:)

      Sil
  3. çok tatlı olmuş !!!
    ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şımardım şimdi:) Teşekkür ederim.

      Sil
  4. anaaam...ne şeker bir pijama bu böyleeee :) Hadi al pijamanı gel pijama partisi yapalııım, sonra sen burada unut git olur mu :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Banu canın sağolsun pijamanın lafı mı olur. Hakikaten tam partilik pijamalar gibi olmuş:)

      Sil
  5. çok beğendimmmmm!deseni modeli şahane olmuş bravo canım.ellerin dert görmesin ayrıca etiketli yapman daha bir özel kılıyor tabi:)güle güle ve mutlu günlerde giy.sevgiler..

    YanıtlaSil