9 Nisan 2013 Salı

TAMAMEN EL YAPIMI MAKYAJ ÇANTASI

 Selam arkadaşlar. Umarım iyisinizdir ve haftanız güzel geçiyordur. Bende bu aralar boş durmuyorum ayrıca, sizleride takipteyim. Nedense bir türlü elim resim yüklemeye varmadı. Yeni üretimlerimden makyaj çantası, yada boy boy yapabileceğiniz bir organizer sizlere kalmış artık. El dikişini çok seviyorum bunuda tamamen elde diktim. Bakalım beğenecekmisiniz. Makinada daha süslülerini dikeceğim. Yapım aşamaları ise burada. Mutlu bir hafta sizin olsun:)




13 yorum:

  1. güzel olmuş ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Gülhan Miray:)

      Sil
    2. Deseni ç.ok güzelmiş.ellerinize sağlık

      Sil
  3. çok güzeel olmuşş :) bu tarz desenleri çok seviyorum :)

    YanıtlaSil
  4. çok güzel olmuş ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  5. çok güzel olmuş sevgili İlknur.desenini ve kumaşıda çok beğendim.ellerine sağlık.bende denemeyi isterim doğrusu.gelip buraya bakrım artık dikeceğim zaman.güzel bir gün geçir.sevgiler..

    YanıtlaSil