3 Mayıs 2013 Cuma

DIY: KUMAŞ BOYAMA


Selam blog dostları umarım sağlığınız sıhhatiniz yerindedir. Kumaş boyama işini  sevgili Sibel'de (Turucu Oda) görmüştüm. Bende denemeliyim dedim kendi kendime. Boya almaya gittiğimde stamplarada bir göz attım. Beğendiğim stamplar 40-70 .-tl arasında değişiyor tabiikide almadım. Pasta kalıplarım vardı onunla patiska kumaş üzerinde deneme yaptım. Süngerle kalıbın bir yüzeyine kumaş boyasını sürdüm ve gelişi güzel kumaş üzerine baskı yaptım:) Puanlarıda kurşun kalemin arkasıyla (silgili kalem yoktu evde) bastım. Kuruduktan sonra kumaşı buharsız ütüyle arkasından ütüledim.En azından denemiş oldum. Kendimiz stamplar oluşturarak desenli kumaşlar yapabiliriz. Bu kumaşıda mutlaka bir yerde değerlendireceğim. Hayırlı Cumalar ve çook güzel bir hafta sonu sizinle olsun.



11 yorum:

  1. Ben de bu ara kumaş boyamaya takıldım.kirlent üzerine desen vermek için.buharsiz utuden sonra yıkanmasi gerekiyor mu?bu arada kalıp fikri çok orijinal olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Rabia, yıkanması gerekmiyor. Yıkarkende 40 dereceden yüksek ısıda yıkanmayacak. Ben öyle biliyorum. Sevgiler

      Sil
  2. Çok güzel olmuş ellerinize sağlık:) Seviyorum kumaş boyama uygulamalarını çook:).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım. İçimde bir hevesti elimdekilerle denemek istedim. Sevgiler

      Sil
  3. çok güzel düşünülmüş ellerine sağlık ilknurcum..kumaş baskını sen yapıon demek :)

    YanıtlaSil
  4. çok hoş olmuş...eline sağlık cnm

    YanıtlaSil
  5. ben de çok beğendim canım, eline sağlık. bende de bu kalıpların farklıları var, çiçek, yıldız, vs. değişik değişik kırlentler yapılabilir aslında.

    smrdmr.blogspot.com

    YanıtlaSil
  6. cok güzel olmuş banada beklerim sevgiler

    YanıtlaSil
  7. Çook ince bir fikir pasta kalıplarını kullanmak çok hoş olmuş.. Bana da ilham verdiniz.. Ben de bu aralar ahşap boyamaya merak sardım bakalım neler çıkacak ortaya..:))
    Selam ve sevgilerle..

    YanıtlaSil
  8. harikasın ilknurum.bayıldım bu desene .bakalım nasıl değerlendirceksin?ellerin dert görmesin canım..

    YanıtlaSil
  9. Çok güzel olmuş:)) yaratıcılıkta sınır yok , ellerinize sağlık:)) Güzel dileklerinize karşılık mutlu bir hafta diliyorum:))

    YanıtlaSil