25 Mayıs 2013 Cumartesi

MARİLYN MONROE BASKILI PLAJ PORTFÖYÜ

Merhaba arkadaşlar. Bir kaç gündür yazlık evde temizlik iş güç derken yeter artık dedim kendime. Havada serin denizede girilmiyor:( Bu günü kendime ayırdım. Kumaşlarımı yanımda getirmiştim. Marilyn Monroe baskılı keten kumaştan portföy çanta diktim. Astar yine kapitone kumaş. Cep telefonumdan interneti kullandığım için bloğa resim yüklemek çok zor yarım saat bekledim yüklenemedi. Artık resimlere facebook sayfamdan bakarsınız. Keyifli hafta sonunuz olsun. Sevgiler... Resimler eklendi:))


10 yorum:

  1. Çok güzel olmuş vallahi gülegüle kullan eline sağlık

    YanıtlaSil
  2. Harika, çok ama çok beğendim :) Ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  3. ilknurum nefis olmuş bayıldımmmm! ellerine sağlık canım.vee kolay gelsin.kocaman öpüyorum.sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. ya ben inanamıyorum aylardan beri takip ettiğim bloglarım arasındasınız ve ben belli başlı bloglar dışında siin yayınladıklarınıza hiç rastlamadım..oysaki takip ettiğim bloglarım listesindesiniz..neyi nerde yanlış yapıyorum?? bu mesajı onlarca kişiye attım 1 tane de geri dönüş olmadı arkadaşlar kimse bana yardım etmezse ben sizin bu güzelliklerinizi; ürettiklerinizi ve yaşadıklarınızı nasıl görür öğrenirim lütfen yardımcı olun lütfennn :(
    http://mrlgrck74.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Meral belki google+ ya geçmeniz gerekiyor olabilir. Kumanda panelindende sayfaları görebilirsiniz diye düşünüyorum

      Sil
  5. Güzel bir paylaşım .Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  6. Güzel bir paylaşım olmuş.Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  7. Güzel bir paylaşım olmuş.Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  8. bende çekilişime herkesleri beklerim
    http://nursfashion.blogspot.com/2013/07/cekilisim-vaaaar.html
    sevgilerrr

    YanıtlaSil
  9. ilknurum nerelerdesin.sesin soluğun çıkmaz oldu.özledim seni.sevgiler..

    YanıtlaSil