13 Mayıs 2013 Pazartesi

SAYIN FİLİZ TÜRKOCAĞI VE YUMAK DERGİSİ ÖZEL SAYISI

  
Hepinize sağlıklı, huzurlu ve bereketli bir hafta diliyorum. Sevgili Nurdan  düzenlemiş olduğu çekilişte, kazanan 1 kişiye  Sayın Filiz Türkocağı' nın kanaviçe eserlerinin bulunduğu; Yumak  özel sayısının imzalı bir kopyasının gönderileceğini duyurmuştu. Daha sonra Sayın Filiz Türkocağı' nın arzusuyla,  çekilişe katılan herkesin ayrım yapılmaksızın, bu dergiye sahip olacaklarını ; Yumak  özel sayısının imzalı birer kopyasının gönderileceğini bildirmişti. Dergim bu gün elime geçti. O kadar mutlu oldum ki anlatamam:) Sayın Filiz Türkocağı gibi konusunda uzman değerli bir Devlet Sanatçısı'nın eserlerinin bulunduğu, Yumak  özel sayısına sahip olmak sevindirici olduğu gibi, birde isme özel imzalı olarak gönderilmesi gerçekten gurur verici bir olay. Yumak Dergisinde çok çok güzel tasarım ve projeleri var. Mutlaka alınması gereken bir dergi. Kanaviçe bilmeyen birinin bile bu dergiyi almasını tavsiye ederim. İçindekilere bakmak bile ayrı bir keyif veriyor insana. Bu dergiye sahip olmama vesile olup, gönderen Sevgili Nurdan'a, isme özel imzalayarak o güzel tasarımları görmemi sağlayan Devlet Sanatçımız Sayın Filiz Türkocağı'na teşekkürlerimi ve sevgilerimi gönderiyorum..

Harika tasarımlardan bazıları. Dergiden bir kaç fotoğraf.








 Geçen hafta bu kumaşları almıştım. Ne tesadüftür ki dergide bu kumaşlarla yapılmış bir proje var:))








7 yorum:

  1. Mutlu mutlu işlersin sen şimdi.... kıskandım yaaaa... Sonunda bırakacağım şile bezi-türk motifler-hesap işini :)

    YanıtlaSil
  2. Dilerim oradaki güzel işler tezlikle iğnenizden, kumaşa geçirilir ve bizlerle de paylaşırsınız :D

    Size güzel ve bereketli bir hafta dilerim.

    İçten sevgilerimle,

    YanıtlaSil
  3. harika!çok sevindim senin adına.Filiz hanımın çalışmalarını görüyor ve çok beğenip takdirediyorum..şimdi sana nasıl ilham olacak bakalım...sevgiler ilknurum...

    YanıtlaSil
  4. Çok sevindim canım, gerçekten çok kıymetli çalışmaları var Filiz Hanım'ın. Kumaşlarına bayıldım bu arada, keşke dikişten birazcık anlasaydım, neyse ben de güzel kumaşların fotokopisiyle dekupaj yaparım artık:)

    YanıtlaSil
  5. Çalışmalar süpermiş. Sizi izlemeye aldım. Ben de bloğuma beklerim.

    www.bakbuharika.com

    YanıtlaSil
  6. çok güzel değerli bir hediye bencede. etamine merakım olsa kesin bu kitabı kazanayım diye on takla atardım .ben etamin işlerine sadece hayran hayran bakan seyirci olabiliyorum.etamin sanatı sizin ,etamin sanatını izlemek de benim olsun.

    YanıtlaSil
  7. Filiz hanım şubat sayısı derginizi almak istiyorum nerden alabilirim yardımcı olurmusunuz

    YanıtlaSil