20 Mayıs 2013 Pazartesi

TELEFON KILIFLARIMA YENİSİ EKLENDİ


Güzel bir haftaya başlamanız dileğiyle. Telefon kılıflarıma bir yenisini daha ekledim. Pamuklu pembe dantel ipliğiyle ördüm. Buradaki kumaş kılıflarda kullandığım dantel motifi bu kez yarım olarak ördüm. Yine aynı düğmeli oldu. Kaba görüneceği için astar dikmedim. Önümüzdeki günlerde cep telefonundan interneti kullanacağım için bloğa resim yükleyemeyeceğim. Facebook sayfamdan takip edebilirsiniz. Aşağıda da  yapmış olduğum bir kaç motif örneği var umarım işinize yarar. Görüşmek üzere:)

10 yorum:

  1. Yine mükemmel yine çok şık olmuş.. Motifleriniz de çok çok kibar ince motifler.. Ben çok beğendim..:))
    Selamlar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bendende selamlar canım. Teşekkür ederim.

      Sil
  2. Telefon kılıflarını çok beğemmiştim, bu seferkini de öyle :)
    Öbür motifler de çok şeker, bi denemek lazım bakalım, bu kadar güzel düşürebilecek miyim ben de :)
    Teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Esen teşekkür ederim. Eminim sen daha güzelini örersin.:)

      Sil
  3. Eh, marifetli hobicinin telefon kılıfı böyle bir güzellik olur tabii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim sevgili Banu.Beğenileriniz beni mutlu ediyor:)

      Sil
  4. Ya bu ne hoş geldi gözüme, evde oturasım var zaten artık ...

    YanıtlaSil
  5. Ama seninki de pembiş pembiş nefis olmuuşşş.Bundan da yapmalıyım, ellerine sağlık, çok güzelmiş gerçekten de...

    YanıtlaSil
  6. enfes olmuş yine ve yine ilknurum.renk motif model harika.ellerine sağlık kendin gibi zarif işler yapıyorsun...

    YanıtlaSil
  7. Bunları beceremeyen biri olarak bayıldığımı söylemek istiyorum. Ellerinize sağlık

    YanıtlaSil