17 Mayıs 2013 Cuma

TUNUS İŞİ ÇİÇEKLİ ÖRGÜ ÇANTA


Merhabalar. Hobi etkinliği hediyelerim sahibine ulaştı. Bende yaptıklarımı yayınlamak istedim. Bunlardan biri tunus işi çanta yine. (bu örgüyü çok seviyorum insanı sıkmıyor) Krem rengi penye karışımlı yazlık bir ipten örüp, yine üzerine ördüğüm minik çiçekleri diktim. Kapama yerine önce tahta düğme dikmiştim olmadı, alakasız durdu. Bende düz beyaz bir düğmenin üzerine yine çiçek diktim öyle daha uyumlu göründü gözüme:) Astar olarak krem rengi kapitone kumaş kullandım. İç kısmına örgü cep yapıp diktim. Çanta sapını uzun tuttum ki çapraz olarakta kullanılabilsin diye. Biraz renkli hoş bir çanta oldu sanki. Hayırlı Cumalar ve güzel, keyifli bir hafta sonu diliyorum esen kalın... 


10 yorum:

  1. Tam yazlık bir çanta olmuş..çiçekler, baykuş çok sevimli İlknur hanım:) ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Özlemcim. Yaptığım baykuşun fotoğrafını çekmemişim. Mini minnak bişey:)

      Sil
  2. Maşallah demek istiyorum gerçekten çok çok güzel ve muntazam olmuş.. Sahibi güzel günlerde kullansın. Sizin de ellerinize sağlık..:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım. Güzel günlerde kullanır inşallah

      Sil
  3. elıne sağlık bu tunus ısını bır turlu oturtamadım ben ınternette yapım aamalarına bakıyorum ama denemelere devam senınkı cok muntazam olmus

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Selmacım bende internetten öğrenmiştim. Bana göre en kolay ve çabuk üreyen bir örgü. Belki müsait bir zamanımda yapım aşamalarını fotoğraflarım canım:)

      Sil
  4. çoooook beğendim. Ellerine sağlık, bende severim tunus işini. Uzun zaman oldu yapmayalı. Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğendiğine sevindim canım. Sevgilerimle:)

      Sil
  5. bende çook beğendim.beğenilmeyecek gibi değil ki.zarif şık ve çok güzel üstelik el yapımı daha ne olsun.ellerine sağlık canım.sevgiler..

    YanıtlaSil
  6. Çok şık bir çanta olmuş ellerinize ve emeklerinize sağlık

    YanıtlaSil