30 Aralık 2013 Pazartesi

Alanayy'dan Gelen Hediyelerim:)


Sevgili arkadaşım Dolunay (Alanayy) bana sürpriz yaparak bu hediyeleri göndermiş. Çook sevindirdi beni. Yok yok içinde her şey var. Hepsi el emeği göznuru, gönlü bol arkadaşım çok teşekkür ediyorum. Yeni yılda her şey gönlünce olsun öpüyorum seni:)
 Hediye paketide bir o kadar zarif

Baykuşlu duvar süsü

 Çiçekli taç, kalpli çubuklar, anahtarlık, kutuda yüzük, küpe, kolyeler

 Kitap kabı, kitap ayraçları


Ebru çalışması, mutlaka çerçeveletip duvarıma asacağım

7 yorum:

  1. ilknurum içimden gelerek sevgiyle yolladım.gönül daha fazlasını ister.güle güle kullan .yeni yılını şimdiden kutluyorum.sana sağlık güzellik mutluluk ve bolluk getirsin.çok öpüyorum zarif güzel arkadaşım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ço sağol canım. Kendi ve gönlü güzel arkadaşım. Tüm hayallerin gerçek olsun 2014 yılı sana da sağlık, mutluluk ve neşe getirsin. Sevgilerimle...

      Sil
  2. çok zevkli ve zarif bir paket olmuş iyi günlerde kullan canım :) mrlgrck74.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Mutlu sağlıklı yıllar. Sevgiler:)

      Sil
  3. Como será Ankara? Como será viver na Turkia? Muito diferente, eu penso, de viver aqui.

    YanıtlaSil
  4. hepsi çok güzel güle güle kullan ama ben en çok ebru ya bayıldım ya

    YanıtlaSil
  5. ay ay ben bunları görmemişim ya hepsi harika alanaycım sağolsun çok tatlı biri ..güle güle kullan sevgiler

    YanıtlaSil