21 Aralık 2013 Cumartesi

BEYAZ BERELİ TİLDA BEBEK


Gününüz güzelliklerle dolsun efendim. Buradaki postta henüz yapım aşamasındaki tilda bebeğimi görmüştünüz.Eveet şimdi kıyafetlerini de giyinmiş huzurlarınıza gelmiş. Şuna bakın birde frikik vermiş. Fotoğraflar ise biraz acele çekildi. Bakalım hoşunuza gidecekmi? İlk siparişimi aldım bile:))
Beresi ve örgü ceketi de çok şık oldu
Birde çantası var. Bu yeni yıl tildası olsun.
Sıcaktan bunalmış ceketini ve beresini çıkarmış




Az kalsın unutuyordum. Sizde yapmak isterseniz şablonu aramanıza hiç gerek yok onuda ekledim. Kolay gelsin. Mutlu hafta sonları sizin olsun...


18 yorum:

  1. çokkk çokkk güzel ellerine sağlık ilknur ablacımmm :) bayıldımm

    YanıtlaSil
  2. Gerçekten çok hoş,çok tatlı bu arada abone oldum banada beklerim :)

    YanıtlaSil
  3. Bütünüyle nefis olmuş ama ben saçlarına bayıldım.Ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  4. Merakla beklediğime değdi doğrusu, harika görünüyor. Ellerinize sağlık, sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. Bu Tilda hanım çok havalı ! Kıyafetleri ve özellikle dalgalı saçlarıyla çok şeker, ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende saçlarını çok beğendim. sevgiler...

      Sil
  6. tildan çok ama çok güzel olmuş, ellerine sağlık, ama nedense ben bu tilda bebeklere bir türlü ısınamadım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geçen yıllarda banada çok soğuk geliyorlardı. Şimdi nedense daha sevimli geliyorlar:)

      Sil
  7. harika olmuş saçlarına bayıldım elinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  8. ben bu kızçeye aşık oldum nasıl güzel bişey olmuş ilknurum yaa.bravo valla.hevesleniyorum bakınca.çok ama çok beğendim.saçları kıyafeti ifadesi süper.hem zarif hem güzel.harikasın ve kesinlikle devammm!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Dolunaycım. Beğenmene sevindim:)

      Sil
  9. harika ellerine sağlık, sevgiler...

    YanıtlaSil