5 Aralık 2013 Perşembe

SÜTLÜ KAHVE


Merhaba dostlar. Bu aralalar fazla paylaşımda bulunamasamda, boş durmuyorum bir şeyler üretmeye çalışıyorum. Bitince paylaşacağım sizlerle izlemede kalın olur mu? Şimdi de bir kahve molası vereyim dedim. Çocukluğum aklıma geldi:) Büyükler türk kahvesi içerken bize vermezlerdi (( çok ısrar edince içine birazcık kahve koyarak sütlü kahve yapılırdı. O günden beride sütlü kahveye bayılırım, İşte bu günde sütlü kahve yaptım:))) Sizlerde severmisiniz sütlü kahve üstü kaymaklı ??? 

10 yorum:

  1. ohhh mis görünüyor ilknur ablacımm afiyet olsun :)

    YanıtlaSil
  2. Sağol canım beraber olsun:)

    YanıtlaSil
  3. sevilmez mi sütlü kahve, çocukluğumu hatırlatıyor, afiyet olsun..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Hilalcim hoşgeldin hep beraber:)

      Sil
  4. yaaa evettt yaparladı susturmak için sütlü kahveyi çocukkenn çok isteyince bizler de :))) ben bu cümlenin altında devrildim:)) sütlü kahveniz afiyet olsun.. sevgiler.))

    YanıtlaSil
  5. ooo afiyet olsun, bu soğuklarda ne de güzel gider, afiyet olsun, bazen süte çayda katarız biz o da güzel olur. sevgiyle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hep beraber canım. Denemedim çayla mutlaka güzeldir. Sevgilerimle...

      Sil
  6. sevilmez mi? çook! :) aynısı bizede derlerdi hatta kahve içersen esmer olursun diyede ayrıca bir söylemleri vardı :))
    afiyet olsun keyfin bol olsun canımcım..

    YanıtlaSil