24 Aralık 2013 Salı

YİNE TUNUS İŞİ (Tek şiş Örgü)

       İyi akşamlarınız olsun sevgili okurlarım. Yinemi diyeceksiniz evet yine tunus işi (tek şiş)örgü:) Napalım seviyorum tek şiş örgüsünü daha kolay örülüyor. Bu kez bebek yeleği, atkı ve bere hediye olarak örüldü. Yeleğin başlangıç lastik kısmı tunus işi (1 ters 1 düz) , daha sonra normal aynı yönde düz devam ettim. Kol ve önkısım kenarlarına bir kaç sıra sık iğne ördüm. Bereye gelince lastik kısmını normal iki şiş ile iki ters iki düz ördüm bir kaç sıra, daha sonra tek şişe geçip üzerine tunus işi. Son sıralarda aralarda keserek ilmekleri azalttım. Bu kadar. Sevgiler...



2 yorum:

  1. İşleriniz öyle muntazam ki, fotoğraflar ifade edememiş. Gönderdiğiniz Atkı-bere hastanede şu anda lösemi tedavisi gören bir kızımıza gidiyor .
    Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok mutlu oldum. Sayenizde Tülin hanım, güzel kalbinize, emeğinize sağlık:)

      Sil