20 Ocak 2014 Pazartesi

Cam Boyama Tabak


Sağlıklı, mutlu ve bereketli bir hafta diliyorum. Kavanozlardan sonra cam tabak boyama yaptım. Tabağı kullanabileceğimiz için, tabağın dış yüzeyinden işlem yapıyoruz. Kolay transferleri tabağın arkasına uyguladım.  Bir saat sonra dekupaj tutkalını simle karıştırıp üzerine sürdüm, buğulu bir görüntü oluştu.. Bir kaç saat kurumasını bekleyip, krem rengi enamel boya ile tamponlayarak boyadım. Beş altı saat aralarla (kurumasını bekleyip) 3 kat boyadım. Ben fırınlamadım, 21 gün sonra kullanıma hazır. Renkli bir kayık tabak oldu. Resimler çok iyi olmasada hoş duruyor. Ben sevdim bu işi:) Aslında güzel bir hediye alternatifide olabiliir. Sevgiler...




14 yorum:

  1. İnanılmaz güzel olmuş, ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Emek, zaman ve sabır işi... Çok güzel, ellerinize sağlık.
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sabır her zaman gerekli:) Teşekkür ederim sevgiler...

      Sil
  3. hem de ekonomik bir hediye alternatifi, eline sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ekonomik bir hediye olabilir. Sağol Dilekcim Sevgiler...

      Sil
  4. çok güzel olmuş güller ayrı bir güzel selamlar.....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selam ve sevgiler teşekkür ediyorum:)

      Sil
  5. mükemmel olmuş tek kelimeyle bayıldımm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğendiğine sevindim Büşra sevgiler...

      Sil
  6. Çok güzel olmuş, eline sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Sevda sevgiler....

      Sil
  7. kesinlikle enfes olmuş.çok şık bir parça.ellerine sağlık ilknurcuğum harikasın.on parmakta on marifet..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç sorma çok marifetliyim:) Sevgiler canım.

      Sil