25 Ocak 2014 Cumartesi

İzleyici Paneliniz yok mu oldu?




En güzel hafta sonları sizin olsun. Bir çok blogda gözlemlediğim blog takip ( izleyici) panelinin görünmemesi ve ne yapılabileceği. Bu sorun bir kaç gündür var ve bir çok blog yazarı arkadaş paylaşmışlar konuyu. Gördümki bazı arkadaşlar halen düzeltmemişler, bir kezde ben hatırlatayım dedim. İşte yapmanız gerekenler;

Kumanda paneli > ayarlar > temel > blog adresi 

bu kısma geldiğinizde blog adresinize harf yada nokta ekleyin kaydedin. Bloğunuzu kontrol edin izleyici paneli görünüyormu. Görünüyorsa yukarıdaki işlemleri tekrar aynen yapıp blog adresinize eklediğiniz harf yada noktaları silip eski adresinizi kaydederek çıkın. İşlem tamamdır. Sevgiler :))

3 yorum:

  1. Blog Deposu'nda daha basit bir yöntemle anlattım ayrıca o yöntemle tr uzantısıda kalkmış oluyor. Böyle yaparsanız daha iyi bence sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. bende bu yöntemi denemiştim ve olmuştu.birde blo deposunun yöntemine bakayım.

    YanıtlaSil
  3. dediğiniz gibi yaptım. oldu. çok teşekkürler..

    YanıtlaSil