26 Ocak 2014 Pazar

Mutlu Musmutlu Pazarlar:))

 Merhabalar. Fırsat bulupta bloğumda paylaşmadığım, işlerkende çok zevk aldığım bir proje. İğne iplik dergisinde görüp çok beğenmiştim. Tabii aynısı olmadı, kumaşın üzerine kendim çizdim. Aslında resmim iyidir:) ama yıllardır pek fazla uğraşmıyorum. Neyse çizip kumaşın üzerini işleyip diktim. İçine lavanta ve slikon elyaf doldurup, kenarlarını da tığladım. Ucunada inci ve püskül. Sonra da gidip gelip sevdim:) çok şirin oldu. Şu an dükkanımda  satışta. Burada işlediklerimede bakabilirsiniz. Keyifli, musmutlu Pazarlar diliyorum. Sevgiler...


6 yorum:

  1. Romantik, ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  2. bende çok sevdim.ne kadar zarif ve güzel olmuş.ellerine sağlık canım.

    YanıtlaSil
  3. Cok naturel cok naif cok guzel...

    YanıtlaSil
  4. Çok kibar olmuş :) ben de yeni katıldım bloguma beklerim madamerain.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil