18 Şubat 2014 Salı

Link Partisi

Üreten kadınlara destek amacıyla oluşturduğum sayfada link partisi düzenlemekteyim. Kısmet olursa her ay düzenlemeyi düşünüyorum. Link partisi Şubat ayı sonu bitecektir. Link partisine site menüsünde bulunan "link partisi" sayfasından ulaşabileceksiniz.


Yapmanız gerekenler:
Tamamen kendi el emeğiniz olan (internetten alıntı vs. kabul edilmeyecektir) yayınlanmasını istediğiniz bir ürününüzün (kategori serbest) linkiyle beraber  şu sayfaya yorum bırakmanız.
Sayfaya yükleyeceğim resimleriniz üzerine tıklandığında direkt olarak vermiş olduğunuz link açılacak ve sizin sayfanıza (bloğunuz, face sayfanız, siteniz vs.) yönlendirme yapılacaktır. Link partisi görselini sayfa linkiyle beraber (bloğunuz, face sayfanız, siteniz vs.) paylaşırsanız daha çok kitleye ulaşabilme imkanımız olacaktır.

7 yorum:

  1. Canan hanım link yazmanızı rica ediyorum

    YanıtlaSil
  2. tamamen kendi el emeğim olan goblen panomla katıldım ben de ..çok güzel bir etkinlik teşekkür ederim :) http://mrlgrck74.blogspot.com.tr/search/label/goblen

    YanıtlaSil
  3. http://aurorasanat.blogspot.com.tr/2014/01/kanavice-seni-seviyorum.html

    etkinliğiniz gerçekten çok güzel, sizlere teşekkürlerimi sunuyorum. :)

    YanıtlaSil
  4. Ay seçmesi çok zor oldu. Nişan tepsimde karar kıldım :)

    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. http://sryoznd.blogspot.com/2015/04/cam-boyama.html

    Etkinlik için teşekkürler sizi takipteyim

    YanıtlaSil
  6. Link etkinliği geçen yıla ait. Başka bir etkinlik düzenleyeceğim görüşmek üzere. Teşekkürler ☺

    YanıtlaSil