6 Mart 2014 Perşembe

Dikiş: Laptop Kılıfı

Düzenlemiş olduğum hediye çekilişinin talihlisini burada açıklamıştım. Talihlinin tercihine göre ıpad yada laptop kılıfı hazırlayacaktım. Kazanan talihlimiz laptop kılıfını tercih etti. Kolları sıvayıp makinemin başına geçtim :) Kendisi renk tercihini bana bıraktığı için (keşke bırakmasaydım diyebilir :) ) benim çok sevdiğim, uzun süre kumaşçılarda bulamadığım, filli ve çok renkli bir kılıf diktim. Astar kısmında kapitone elyaf ve kırmızı duck keten kumaş kullandım. Dış kısmına ise zaten filli duck keten kumaş hakim. Makine de dikiş yerlerini biraz süslemeye çalıştım. Kumaşlar kalın olunca bu tabii biraz zor oldu. Açma kapama yerinde cırt cırt kullandım daha dayanıklı oluyor. Kapak kısmında ise cırt cırt dikişininin görüntüsünü kapatmak için  keçe üzerine yapmış olduğum makine nakışlı parçayı monte ettim. Umarım beğenir ve severek kullanır.


2014-02-27 14.51.07


2014-02-27 14.50.40


2014-02-27 14.50.50

1 yorum:

  1. selam
    ben de bloğumda yapılan ilk çekilişe beklerim
    sevgiler
    http://cocugumlaeglenirken.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil