6 Mayıs 2014 Salı

Anneler Günü Hediyesi

 Bloglar arası "Anneler Günü Hediyeleşme Etkinliği" düzenleyen Öznur arkadaşıma buradan teşekkür ediyorum. Eşleşmiş olduğum sevgili Banu 'dan hediyelerim geldi. Nedense hediye paketleri beni çok heyecanlandırır, merak ederim, çocuklar gibi sevinirim. Arkadaşım uğraşmış, keçeden mantar sepet yapmış çok beğendim. Kahveyi sevdiğimi biliyor galiba, kahve fincanları yollamış bana :) İnşallah bir gün beraber kahve içme fırsatımız olur. Bu güzel hediyeleri için teşekkür ediyor, Anneler Gününü kutluyorum. Bende hediyelerimi gönderdim, umarım beğenir. Bloğunda ne ciciler var, bir göz atmak isterseniz buradan alalım sizi :)


2014-05-06 12.48.08

2014-05-06 17.57.16

2014-05-06 17.57.45

100_0961

 

8 yorum:

  1. Çok ciciler hepsi de güzel günlerde kullanmanı dilerim. Benimde hediyelerim geldi ben de bugün paylaşacağım :))

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim. Sende güle güle kullan hediyelerini. Hediyeleşmek güzell :)

    YanıtlaSil
  3. İlknur hanımcım hediyelerin çok güzel Bağnu'cuğumunda eline sağlık kesesine bereket.... inşallah birgün o fincanlarla birlikte kahve içmek nasip olur anneler günün şimdiden kutlu olsun sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Teşekkür ederim. İnşallah bir gün kısmet olur canım:)

    YanıtlaSil
  5. Dilekçe işler7 Mayıs 2014 21:23

    güle güle kullan, inşallah daha nice nice hediye etkinliklerine katılmak dileğiyle:)

    YanıtlaSil
  6. İlknur'cum hediyelerini beğendiğine çok sevindim,güle güle güzel günlerde kullan canım,inşAllah bir gün birlikte kahve içmek kısmet olur..Sevgili Öznur'a da bu etkinliği düzenlediği için çok teşekkürler..Seninde hediyelerin dün akşam üstü elime ulaştı,çok beğendim,çok teşekkürler bende bugün bloğumda paylaşacağım..Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  7. sepete bayıldım cidden çok güzel ve şeker.güle güle kullan ilknurum.

    YanıtlaSil