6 Nisan 2015 Pazartesi

Örgü Çerçeve Yapılışı

Farklı malzemelerden değişik projeler ortaya çıkarmak (diy projeler -kendin yap) her zaman çok hoşuma gitmiştir. Örgü çerçevede, yapılacaklar listesinde yer alan bir projeydi. Evde önceden almış olduğum mika çanta sapları vardı ve bunun için uygun olacağını düşündüm.


cerceveorguDaire şeklindeki çanta sapını  (bunun için tel yada plastiklerdende yararlanabilirsiniz.) örerek kapladım. Üzerine de bir sıra kenar örneklerinden yaptim.


cercve

Ben biraz sert durmasını istedigimden, beyaz tutkal ve su karışımına batırıp çıkardım.


cercevebos

 

Bir günün sonunda iyice sertleşmiş oldu. Sizler de dilediğiniz resmi, kumaşı, kanaviçelerinizi yada dantellerinizi arkasına yapıştırarak böyle güzel bir çerçevede sergileyebilirsiniz. Kolay gelsin...

3 yorum:

  1. yazıların bloğumda çıkmıyor ya hep gelmeyi unutuyorum birde instargam paucunu dama attı blogların maalesef:(
    çerçeve çok şık olmuş ilknurcum ellerine sağlık.imzanı atmışsın yine.sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim canım gorusemedikte:( Evet instagram ve facebook pabucunu dama attı. Telefon yada tablet kullanıyoruz zor oluyor ☺

    YanıtlaSil
  3. merhaba admin arama motorlarında bulamadığım içeriği burada buldum teşekkür ederim size sitenizi takip listeme aldım zaman zaman ziyaret edeceğim iyi çalışmalar.

    YanıtlaSil