1 Şubat 2016 Pazartesi

Örgü ve Dikiş Bir Arada

 

 
       Uzun bir aradan sonra merhaba arkadaşlar. Yabancı bir sitede görüp çok beğendiğim bir yastığı hem ördüm hemde diktim. Yapımıda çok kolay olan bir yastık. Ben 45 cm ye 140 cm kumaş kullandim. Yani eni 45 cm boyu 140 cm bir kumaş fazlasıyla yeterli olacaktır. Kısa kenarları dikerek birleştiriyoruz, uzun kenarlarida kurdele gecebilecek şekilde dikip ip yada kurdeleyle büzüyoruz. Tabiiki yastığımızı içine koyup prova yapmayı unutmayalım. Ortasınada örmüş olduğumuz yuvarlak parçayı  ( yada eskiden kalma dantellerimizde olabilir ) dikip bitiriyoruz. Arkası rahat çıkarabilmemiz için kurdeleyle büzülmüş şekilde kalıyor. Araştirmalarima rağmen yapılışını bulamadım,  sizde yapmak isterseniz ben bu şekilde yaptım. Mutlu akşamlar 😊

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder